Hátrányban sok Erste-ügyfél

Az osztrák hátterű pénzintézet szolgáltatásai már nem érhetők el a postahivatalokban.

Csécsi László
2014. 04. 04. 4:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mivel az Erste jelenleg 134 fiókot üzemeltet, míg a postának több mint kétezer hivatala van országszerte, nyilvánvaló, hogy rengeteg ügyfélnek kell majd a legközelebbi városba utaznia, ha személyesen akarja intézni a pénzügyeit.

Különösen az idősebb, az internetes és telefonos bankolást nem használó ügyfeleknek okozhat gondot a változás. Nekik egyelőre nem sok választási lehetőségük van: vagy maradnak az Erste Banknál, vagy keresnek egy másik, helyi pénzintézetet. Lapunk forrásai szerint a takarékszövetkezetekben az utóbbi napokban már emelkedett azoknak a száma, akik a szerződés lejárta miatt szeretnének új számlát nyitni. Igaz, ezek a megkeresések egyelőre az érdeklődés szintjén maradtak.

Az Erste Bank lapunk kérdésére közölte: a 134 fiókon kívül 420 saját és több mint 800 takarékszövetkezeti pénzkiadó automatán (ATM) keresztül szolgálják ki az ügyfeleiket, emellett telebankkal, megújult netbankkal és újonnan bevezetett mobilfizetési alkalmazással segítik az ügyfelek távoli hozzáférését a banki szolgáltatásokhoz. Emellett a havi két ingyenes pénzfelvétel is lehetővé teszi, hogy költségek nélkül jussanak hozzá a pénzükhöz az ügyfelek, hiszen 150 ezer forintig bármelyik bank ATM-éből vehetnek ki pénzt.

A teljes cikk a Magyar Nemzet pénteki lapszámában olvasható.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.