A cég bevételei nőttek: 2013 első negyedévében 6,61 milliárd dollár volt a bevétel, 2014 első negyedévében 6,70, kissé elmaradva az elemzők által várt 6,71 milliárd dollártól.
A tavalyi nehéz éve volt a McDonald’snak, a cég szerint az idei első három hónapban azon dolgoztak, hogy gyorsulni kezdjen a bevétel növekedése. Ez annyiban sikeres volt, hogy világszinten a több mint egy éve nyitva tartó éttermeiben 0,5 százalékkal nőttek az eladások.
Don Thompson vezérigazgató szerint a társaságnak erősítenie kell termékei pozícióját, mert néhány vásárlónak már egyszerűen nem olyan fontos a McDonald’s. Néhány vezető szerint a cég új menüi már túl bonyolultak, a sok új választási lehetőség lelassította a kiszolgálást, és elijesztette a vásárlókat. Thompson szerint a nehézségek ellenére 2014-ben javul a cég teljesítménye.