Valakinek már nem fontos a McDonald’s

A cég bevétele nőtt, de a vezérigazgató szerint akadnak nehézségek.

NT
2014. 04. 22. 20:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cég bevételei nőttek: 2013 első negyedévében 6,61 milliárd dollár volt a bevétel, 2014 első negyedévében 6,70, kissé elmaradva az elemzők által várt 6,71 milliárd dollártól.

A tavalyi nehéz éve volt a McDonald’snak, a cég szerint az idei első három hónapban azon dolgoztak, hogy gyorsulni kezdjen a bevétel növekedése. Ez annyiban sikeres volt, hogy világszinten a több mint egy éve nyitva tartó éttermeiben 0,5 százalékkal nőttek az eladások.

Don Thompson vezérigazgató szerint a társaságnak erősítenie kell termékei pozícióját, mert néhány vásárlónak már egyszerűen nem olyan fontos a McDonald’s. Néhány vezető szerint a cég új menüi már túl bonyolultak, a sok új választási lehetőség lelassította a kiszolgálást, és elijesztette a vásárlókat. Thompson szerint a nehézségek ellenére 2014-ben javul a cég teljesítménye.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.