A futball-vb sem volt képes menteni a helyzetet

Tovább csökkent a Puma profitja.

NT
2014. 07. 29. 20:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Puma keddi közlése szerint az értékesítésből származó árbevétel 5,8 százalékkal, 652,2 millió euróra csökkent a június végéig tartó három hónapban, azonban az árfolyamhatástól megtisztítva 0,6 százalékos növekedést könyvelhetett el. A megkérdezett elemzők 654 millió eurót vártak.

Az üzemi eredmény (EBIT) mintegy 60 százalékkal, 12,6 millió euróra esett ugyanebben az időszakban. Elemzők ennél gyengébb teljesítményt, 10,4 millió eurót jeleztek előre. „Tudjuk, hogy a Puma márka újrapozicionálása és az üzleti eredmények felhozatala időbe telik” – mondta a cég vezérigazgatója egy közleményben, hozzátéve: folyamatos a haladás a stratégiai prioritásokat illetően, és 2014 lehet a fordulóév a vállalat számára.

A Puma szponzorálta a futball-világbajnokság nyolc csapatát, köztük az olasz, a chilei és a ghánai válogatottat. A csapatmezek forgalmazásából származó bevétel jelentősen hozzájárult a vállalat értékesítésének harmadát adó sportruházati részleg eladásainak 6,2 százalékos növekedéséhez a második negyedévben. A 2014/15-ös szezontól Puma-szerelésben fog játszani a londoni Arsenal focicsapata is.

A Puma – amelyben 86 százalékos tulajdonrésze van a Kering francia luxuscikkgyártónak – a világ harmadik sportszergyártója az amerikai Nike és a német Adidas mögött, összesen 13 ezer alkalmazottja van szerte a világon.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.