Gond volt az ügyfélszolgálatokkal

Lakossági hulladékszállító és távhőszolgáltató cégeket vizsgált az NFH.

BLM
2014. 07. 11. 8:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap írása szerint 24 távhőszolgáltatót is megvizsgáltak, közülük 15 bizonyult problémásnak.

A legtöbb visszásság az ügyfélszolgálatok nyitvatartási ideje, valamint a telefonos és internetes időpontfoglalás biztosítása terén adódott, de akadtak hiányosságok a panaszkezelési rend betartásában is – számol be a Népszabadság.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.