A Bank of China tulajdonában lévő lízingcég összesen 82 repülőgépet rendelt Everettből, ezek közül 50 darab keskeny törzsű Boeing 737 Max 8, 30 darab Next Generation 737-800-as és két széles törzsű, megnövelt hatótávolságú 777-300-as. A húszéves BOC Aviation történetében a Boeing közlése szerint ez az eddigi legnagyobb géprendelés.
A korábban Singapore Aircraft Leasing Enterprise nevű társaság 1993 óta működik, 160 darabos flottájában a legnépszerűbb keskeny törzsű gépek (Airbus A320, Boeing 737, Embraer 190/195) mellett az európai gyártó A330-as és a Boeing 777-ese is szerepel, a flotta átlagos életkora nem éri el a négy évet. A 2013-as évet 918 millió dolláros árbevétel mellett 277 millió dolláros nyereséggel zárta.
A Max típusváltozatok a jelenlegi Next Generationnél 14 százalékkal kevesebb kerozint fogyasztanak, köszönhetően egyebek mellett a kettős tollazatú szárnyvégeknek és az új CFM Leap hajtóműveknek. Az első Maxek 2016-ban teljesíthetik szűzfelszállásukat, forgalomba pedig először az amerikai Southwest Airlines diszkont-légitársaságnál állnak 2017 harmadik felében.