Megállapodott a Volkswagennel a téglási cég

Más gyártóknak is szállítanak alkatrészeket.

LM
2014. 08. 15. 11:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Harsányi József elmondta: a cégük által gyártott termékeket több prémium- és luxusmárkába – BMW, Audi, Mercedes-Benz, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce – építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen AG-val is sikerült üzleti megállapodást kötni, és a további kapcsolatbővítést megalapozni – fűzte hozzá.

A VW AG a napokban auditálta a Hajdu Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás „green” kategóriaminősítést ért el, aminek a birtokában szériaalkatrészek beszállítására jogosult – ismertette a részleteket a vezérigazgató-helyettes, megjegyezve: a szerződés alapján a cégük szerszámokat is tervez és készít a VW AG számára, amelyekkel az új, B8 típusú Passat személygépkocsik kipufogórendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni – tette hozzá Harsányi József, kiemelve, hogy idén árbevételük várhatóan meghaladja az ötmilliárd forintot.

A Hajdu-cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: idén a Társadalmi megújulás operatív program (Támop) keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak – jelezte Harsányi József.

Elmondta azt is, hogy az első fél évben az üzletág – a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű-iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként – 51 százalékkal növelte exportját, árbevételük 20 százalékkal, adózás előtti eredményük pedig 18 százalékkal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában.

A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxuskategóriás gépkocsik eladása kis mértékben nőtt. A Hajdu Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémiumkategóriás márkákban érdekelt – mondta el az MTI-nek Harsányi József.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.