A társaság pénzügyi befektetőinek képviselője, Boris Mihály a lapnak elmondta, terveik szerint az ötven személyes Bombardier CRJ–200-ast cégek vagy sportegyesületek is kibérelhetik majd, de semmilyen felhasználási módtól sem zárkóznak el, így akár kormányutakra is bérbe adhatják a gépet, de kormányzati repüléseket érintő közbeszerzéseken is indulhatnak.
A szóban forgó jármű – melynek vételárát a cég már átutalta a Malév felszámolójának – ugyanakkor tíz éve nem emelkedett levegőbe, jelenleg a műszaki átvilágítás zajlik, de nem tudni, mennyibe kerül majd, hogy biztonságos üzemre alkalmassá tegyék a gépet.
Boris a Népszabadságnak elmondta, nem kizárt, hogy hitelt vesznek fel, ugyanakkor nem kommentálta a lap azon felvetését, hogy esetleg a KKM felügyelete alá tartozó Eximbankhoz folyamodnának kölcsönért. Az újság ezzel összefüggésben rávilágít, hogy az Eximbank felügyelőbizottságának tagjai között a Sectum Air ügyvezetője, Kohut Balázs exállamtitkár neve is fellelhető.