Négy új szalont nyit a Ford Magyarországon

A kereskedések is használták a Növekedési Hitelprogramot.

MTI
2016. 01. 06. 19:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A márkakereskedők 2015-ben 12 300 Ford személyautót és kishaszonjárművet adtak el, ez 12,2 százalékos piaci részesedést biztosított a márkának Magyarországon. Az értékesítés bővülése megközelítette a teljes újautópiac 13 százalékos gyarapodását – ismertették a közleményben.

Az új személyautók piacán 10 százalékkal részesedik a márka 7576 eladott kocsival, a kishaszonjárművek szegmensében azonban 26 százalékkal, ezt 4600 új autó eladásával érte el tavaly. A közel 10 százalékkal növekvő magyarországi kishaszongépjármű-piacon a Ford eladásai tavaly 1300 darabbal, 38 százalékponttal növekedtek. A kereskedések jól ki tudták használni a Növekedési Hitelprogram kínálta lehetőségeket, és a Ford a Falubusz programba is be tudott kapcsolódni 302 jármű eladásával.

A magyarországi újautópiac élénkülésében bízva a kereskedői hálózat már 2015-ben is bővült. Novemberben három helyszínen nyitottak márkakereskedést Budapest környékén, ezek valamennyien magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosító FordStore szalonok. Hasonlók létesülnek az idén is, egy budapesti, valamint egy győri, veszprémi és egy kelet-magyarországi helyszínen.

Ez, valamint a folytatódó modell- és technológiai invázió Dalos Attila a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója szerint megalapozza, hogy a márka akár a piaci élénkülés üteménél nagyobb mértékben növekedjen mind a magán-, mind a flottavásárlások területén.

A személygépkocsi-eladásoknál a magánvevők aránya 25 százalék, a flottavásárlóké 75 százalék. A kishaszonjármű kategóriában mintegy 90 százalék a flottavevők aránya – közölte az MTI kérdésére a Ford.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.