Már nem a hagyományos tablet a sláger

Idén 14,7 százalékkal kevesebb táblagépet adtak el. A billentyűzettel rendelkező eszköz a menő.

MTI
2016. 11. 04. 5:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az IDC piackutató cég adatai szerint az elmúlt egy évben folyamatos volt a visszaesés. A képet árnyalja, hogy az előző három hónappal összevetve a harmadik negyedév közel tíz százalékos erősödést hozott, emögött azonban egyszeri tényezők állnak.

Korábban soha nem tapasztalt érdeklődés mutatkozott viszont a harmadik negyedévben a szétválasztható táblagépek iránt, amelyek billentyűzetet is tartalmaznak. Ebben szerepet játszott, hogy ebben a szegmensben is megjelentek az igen olcsónak számító, 200 dollárnál kevesebbe kerülő eszközök, de ez azért jelenthet problémát, mert ezek általában lényegesen gyengébb minőségűek, mint a nagy gyártók készülékei, amelyek kétszer-háromszor annyiba kerülnek. A negatív felhasználói élmény viszont látványosan rombolhatja a szétválasztható tabletek piacát, ahogy ez a hagyományos eszközök esetében is megtörtént – fogalmaz a cikk.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.