Már nem a hagyományos tablet a sláger

Idén 14,7 százalékkal kevesebb táblagépet adtak el. A billentyűzettel rendelkező eszköz a menő.

MTI
2016. 11. 04. 5:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az IDC piackutató cég adatai szerint az elmúlt egy évben folyamatos volt a visszaesés. A képet árnyalja, hogy az előző három hónappal összevetve a harmadik negyedév közel tíz százalékos erősödést hozott, emögött azonban egyszeri tényezők állnak.

Korábban soha nem tapasztalt érdeklődés mutatkozott viszont a harmadik negyedévben a szétválasztható táblagépek iránt, amelyek billentyűzetet is tartalmaznak. Ebben szerepet játszott, hogy ebben a szegmensben is megjelentek az igen olcsónak számító, 200 dollárnál kevesebbe kerülő eszközök, de ez azért jelenthet problémát, mert ezek általában lényegesen gyengébb minőségűek, mint a nagy gyártók készülékei, amelyek kétszer-háromszor annyiba kerülnek. A negatív felhasználói élmény viszont látványosan rombolhatja a szétválasztható tabletek piacát, ahogy ez a hagyományos eszközök esetében is megtörtént – fogalmaz a cikk.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.