A Ford járt jól a növekedési hitelprogrammal

Arra számítanak, hogy az nhp kifutása után is tartani tudják jövőre az értékesítés szintjét.

MTI
2016. 12. 10. 8:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Tájékoztatása szerint a márka az idén 15 ezer új személyautót és kishaszonjárművet ad el Magyarországon, ebből 6500, az eladás 40 százaléka haszonjármű. Részesedése ezen a piacon eléri a 12,4 százalékot.

A Ford részesedése a teljes haszonjárműpiacon 21 százalékos, a kishaszonjárműveknél 30 százalékos.

Az ügyvezető igazgató arra számít, hogy az nhp kifutása után is tartani tudják jövőre az értékesítés szintjét a haszonjárműveknél, és a magánvásárlási kedv erősödésére alapozva 1000 darabbal bővülhetnek az eladások 2017-ben.

Szamosi Viktor jelezte: a személyautók piaca már lendületet vett, ez megmutatkozik a magán- és a céges értékesítések arányának változásában is. Az idén 40 százalék volt a cégnél a magánvevők aránya, holott egy évvel korábban még a 25 százalékot sem érte el.

A márka a következő időszakban jobban nyit a prémium vásárlók felé, amit szervizcsomagok értékesítésével is támogat. Emellett erősít a terepjárószegmensben, középtávon három-négy új SUV-modellel jelenik meg.

Szamosi Viktor kitért arra, hogy a Ford a dízelüzemű járművek iránt megingott vevői bizalom miatt az elektromos járművek fejlesztésében kíván előrelépni, 2019–20-ra már minden kulcsterméke elérhető lesz elektromos változatban is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.