Az ifjúságra bízták egy biztosító piacra lépését

A biztosítótársaságok is figyelmet fordítanak a fiatalok minőségi és hiteles tájékoztatására a tudatosságot igénylő kérdésekben.

Munkatársunktól
2020. 11. 30. 7:30
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fiatal generációs stratégia kidolgozását és végrehajtását határozta el a Mabisz, miután lezajlott az egyetemistáknak és középiskolásoknak tartott Biztosítsd be magad! esettanulmány verseny, amelyet a Case Solvers problémamegoldó képzésekkel foglalkozó céggel együtt negyedik éve szerveznek meg.

Más pénzügyi szereplők mellett a biztosítótársaságok is figyelmet fordítanak a fiatalok minőségi és hiteles tájékoztatására a tudatosságot igénylő kérdésekben, ezt élményszerűen, a kritikus gondolkodást fejlesztő játékos módszerekkel oldják meg, ami egyre népszerűbb az idén 31 iskolából több mint százezer fiatalt vonzó megméretésen.

A fiatalok innovatív elképzelésekkel készültek a versenyre – Fotó: Bach Máté

Az egész országból, és még a határon túlról, Marosvásárhelyről, Kolozsvárról, Csíkszeredáról, Székelyudvarhelyről is jelentkeztek az online versenyre, amelyre az értékesítés digitális megoldásai közül olyan ötletek érkeztek, mint például az ügyfélkör bővítése fiataloknak szánt, olcsó készülékbiztosításokkal.

A versenyzőknek egy fiktív nemzetközi cég, az Alfa Biztosító magyarországi piacra lépését kellett megtervezniük a rendelkezésre álló adatok elemzésével, a szakemberekből álló zsűri pedig megtippelhette, hogy a javaslatokkal mekkora szeletet tudnának kihasítani a hazai biztosítási tortából.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.