Miután a Netflix az év első két negyedévében több mint 10-10 millióval növelte előfizetőinek a számát, hogy a harmadik negyedévben a növekedés csak 2,2 millió volt, de a csökkenésre lehetett is számítani, miután a koronavírus-járvány első, kijárási korlátozásokkal sújtott szakasza sok előfizetést előrehozott a kényszerűen otthon töltendő időszakra. A negyedik negyedévre hatmillió új előfizetővel számolnak.
Az új előfizetők nagy része immár az ázsiai és csendes-óceáni térségből származott, ami kedvező, mivel a menedzsment ezt a térséget tartja a további jelentős növekedés lehetséges forrásának. Kínában ugyan nincs jelen a Netflix, de India és Japán kiemelt helyen vannak, olyannyira, hogy helyi színészekkel kifejezetten az ottani piacokra szánt műsorokat is gyártanak.
A cég nyeresége 790 millió dollár lett, ami részvényenként 1,74 dollárt jelent, szemben az egy évvel korábbi 1,47 dollárral. Az árbevétel 5,25-ről 6,44 milliárd dollárra nőtt. A cégnek az elhúzódó járvány miatt most már nehezen megy az új műsorok készítése (hisz a filmekben mégsem lehetnek maszkban a szereplők), ugyanakkor a versenytársakkal szemben nagy előny, hogy a Netflix sok műsort készített korábban, de nem vetette be őket azonnal, hanem tartalékolt, ami most kifizetendő döntésnek bizonyult.
A részvény több mint ötszázalékos eséssel reagált az eredményre, ugyanakkor idén még így is ötvenszázalékos nyereséget mutat az árfolyam.