A kényelmet és a nyugalmat hirdeti a 2021-es év trendszíne

A meleg, szürkébe hajló gazdag és mély árnyalat abszolút partner a kényelem és az otthonosság érzetének megteremtésében.

null

A Lakáskultúra online felületén tájékoztat arról, hogy megvan 2021 egyik meghatározó trendszíne.

A Sherwin-Williams festékgyártó cég által 2021 vezető árnyalatának megnevezett Urbane Bronze a kényelmet és a nyugalmat hirdeti. Ez a meleg, szürkébe hajló gazdag és mély árnyalat a vállalat közleménye szerint – akár beltérre, akár kültérre választjuk – abszolút partner a kényelem és az otthonosság érzetének megteremtésében.

– Az otthonunk jelenti most számunkra a végső menedékhelyet a világtól, a színek pedig ennek kialakításához nyújtanak egyszerű és hatékony eszközt – mondta el Sue Wadden, a vállalat színmarketing-igazgatója.

Az Urbane Bronze a Sherwin-Williams 2021-es Sanctuary, azaz „szentély” palettájának a része. Választásuk nem véletlen: véleményük szerint a következő év az egyensúly és a béke megtalálásáról fog szólni a dizájnban is, ezt támogatja ez a ’70-es és ’90-es évek hangulatát idéző, ám modern árnyalat.

Fotó: lakaskultura.hu

Az Urbane Bronze javaslatuk szerint csodásan mutat a meleg színekkel, a csontfehérrel vagy a Messenger Bag fantázianevet viselő zölddel, illetve az olyan természetes anyagokkal, mint a fa, a kő vagy a szövött textíliák.

Ezek a trendek hódítanak a 2020-as őszi-téli szezonban

Mély tónusok, új kultúrák elemei és puha textúrák uralják az otthonokat az év hátralévő részében. A vírushelyzet sokunk utazással kapcsolatos tervét húzta át. Erre reagál az év egyik lakberendezési trendje, amely során a világ különféle kultúráit, hagyományait csempésszük be az enteriőrbe: jöhetnek a törzsi minták, kézműves termékek, kerámiák vagy bútorok. A mély, karakteres színek és a nehezebb szövetek hangulatos atmoszférát teremtenek az őszi-téli szezonban: jöhetnek a bordók, a narancsok, a mályva, a páva- és indigókék, az okkersárga vagy a smaragdzöldek. A csillogó részletek, például az arany vagy a réz még inkább kiemelik ezeket az árnyalatokat. Ami a nagyszüleik idejében trendinek számított, az a milleniálok, azaz az Y generáció tagjainak otthonában élednek újjá a mai kor szelleme szerint: a régi idők darabjai új, modernebb mintákkal és színekkel ismerősen otthonos, mégis friss atmoszférát teremtenek.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.