Telt ház, azaz 240 ezer néző figyeli majd a helyszínen Miami debütálását a Formula–1-ben, a vasárnapi nagydíjra 82 500 szurkolót várnak az NFL-ben szereplő Dolphins csapat stadionja köré épített versenypályára.
A hatalmas érdeklődésre való tekintettel bővítéseket terveznek a következő években, pedig néhány évtizeddel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna, hogy az Amerikai Egyesült Államokban ennyire megmozgassa az embereket, hogy hazájukba érkezik a száguldó cirkusz. A változást a Liberty Media 2016-os hatalomátvétele hozta meg. A vállalatot igazgató Greg Maffei akkoriban úgy jellemezte,
az F1 az USA-ban kiaknázatlan terep, a sportág a nézettséget, a bevételeket tekintve, de valójában minden területen alulteljesít.
A Liberty Media ezért az elmúlt években azon munkálkodott, hogy népszerűsítse hazájában a Formula–1-et. Az érdeklődés növelésének egyik kulcsa a Netflix Drive to Survive című sorozata volt, amely a megszokottól eltérő rálátást mutat a királykategória világában történő eseményekre. Míg egyes pilóták, köztük a címvédő Max Verstappen (Red Bull) gyakran kritizálta a műsort, és eldöntötte, ő többet nem kíván részt venni benne, addig mások felismerték a Drive to Survive fontosságát. Kevin Magnussen (Haas) így nyilatkozott erről:
– Ez egy hatalmas dolog. Nem állítom, hogy túlságosan élvezném, amikor a kamerák kereszttüzében kell állnom és interjúkat készítenek velem, de látom, hogy jó hatással van a Formula–1-re. Tényleg azt érzem, hogy mindannyiunknak előnyökkel jár, szóval szívesen részt veszek benne.