Nego bombagólját a Chelsea ellen nem lehet elfelejteni + videó

A Mol július végén jelentette be, hogy névadó szponzorként öt évre csatlakozik a 111 éves labdarúgó Magyar Kupa-sorozathoz, amelynek megújul az arculata és saját indulót is kap. A Magyar Labdarúgó-szövetség elnöksége a lebonyolítási rendet is annak érdekében alakította át , hogy minél több csapat jusson lehetőséghez, és minél izgalmasabb legyen az út a döntő helyszíne, a Puskás Aréna felé. A Mol-csoport elnök-vezérigazgatója, Hernádi Zsolt exkluzív interjút adott a Nemzeti Sportnak.

Magyar Nemzet
Forrás: NSO.HU2020. 09. 11. 15:40
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Tudni érdemes, hogy más országokban, így Szlovákiában és Csehországban már támogatjuk az ottani kupasorozatot – kezdte a válaszát Hernádi Zsolt arra kérdésre, hogy miért álltak névadó szponzorként a Magyar Kupa-sorozat mellé. – A magyar labdarúgásban 2010 óta vagyunk jelen, méghozzá a Vidi támogatójaként; úgy hiszem, kijelenthetem, ez egy sikeres együttműködés. A Mol Közép-Európa egyik vezető vállalata, de ahhoz, hogy ebben a térségben az legyen, kétszer annyit kell küzdenünk, mint bárki másnak. Valahol mélyen a kupasorozatnak is ez a lényege, hiszen itt a legkisebb csapatok is megkapják az esélyt arra, hogy nagyot alkossanak. A Magyar Labdarúgó-szövetség döntése értelmében a továbbjutás egy meccsen dől el, aminek több előnye is van. Egyfelől jóval izgalmasabbak így a párharcok, másfelől egy edző nem taktikázhat, nem nagyon engedheti meg, hogy tartalékoscsapatot küld a pályára, mert annak könnyen vereség és kiesés lehet a vége. Egy ki-ki mérkőzésen bármi előfordulhat, ez is a foci szépsége.

A Magyar Labdarúgó-szövetség honlapján azt olvashatjuk, hogy új lendületet kap a Magyar Kupa, Hernádi Zsolt erről is beszélt.

– Arról már esett szó, hogy változott a lebonyolítási forma, a kétmeccses párharcok megszűntek. Mi azt is szeretnénk elérni, hogy jobb legyen a sorozat kommunikációja, marketingje. Másként szólva, a presztízsét akarjuk növelni. Egy mérkőzésen rengeteg múlik. Továbbmész vagy elbuksz. S ha eljutsz a döntőig, és azt megnyered, már ki is vívtad magadnak a nemzetközi szereplés lehetőséget. Természetesen a Molnak is az az érdeke, hogy nőjön a Magyar Kupa népszerűsége, nézettsége.

A Mol-csoport elnök-vezérigazgatója elárulta, az elmúlt évtizedben a Mol Fehérvár szurkolójaként mely meccsek jelentették számára a legszebb élményeket, és ezeket az Európa-ligából választotta.

– Számos fantasztikus pillanatnak lehettem részese, de ha valamit említenem kell, az a nyolc, illetve két évvel ezelőtti nemzetközi menetelés. Amikor 2012-ben tizenegyesekkel nyertük meg a Trabzonspor elleni rájátszást, sokan azt mondták, szerencsénk volt. Amikor azonban az első hazai csoportmeccsünkön felnéztem az eredményjelzőre, és azt láttam, hogy Videoton–Sporting 3-0, azt gondoltam magamban, azért ez több mint szerencse… Ami pedig 2018-ból maradt meg leginkább, az a Chelsea elleni mérkőzés a zsúfolásig telt Groupama Arénában, és Loic Nego bombagólja. Az ilyen momentumok miatt válik valaki focirajongóvá. Természetesen korábban is tisztában voltam a Vidi dicső múltjával, a nyolcvanötös csodacsapattal, de azt követően lettem igazi drukker, hogy elkezdtem meccsekre járni. Szívből szurkolok, miközben ordítani tudnék, ha azt érzem, hogy méltánytalanság éri a csapatomat. Szurkolónak lenni jó, felemelő érzés tartozni valahová.

Íme Nego gólja:

A teljes interjú itt olvasható el.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.