A tévéközvetítési jogok eladásából nettó százmillió forintra számíthat az FTC, az első három hely valamelyikének megszerzésével pedig még tovább növekedhet a klub marketingbevétele, hiszen az említett helyezések bármelyike továbbjutást jelent. Ismeretes, hogy a Ferencváros olyan komoly csapatokkal mérkőzik majd, mint a holland Feyenoord, a német Schalke 04, a svájci Basel és a skót Hearts.
Pénzügyi szempontból az FTC akkor járt volna a legjobban, ha a Schalke 04 – és még egy közönségvonzó csapat – ellen játszhat hazai pályán, hiszen így akár 200 millió forintos bevételre is szert tehetett volna a hazai rendezésű mérkőzések külföldi televíziós jogainak értékesítéséből. A Bajnokok Ligájával ellentétben, ahol a marketingjogokat (tv-, reklámjogok) központilag értékesíti az Európai Labdarúgó-szövetség, az UEFA-kupában a pályaválasztó klubok maguk birtokolják azokat.
Az FTC a sorsolás értelmében a holland Feyenoordot és a svájci Baselt fogadja majd az Üllői úton, míg a Schalkéval és a skót Heartsszal idegenben mérkőzik, azaz éppen a legjelentősebbnek ígérkező német közvetítési bevételektől esik el.
A továbbjutást az UEFA már egy fix honoráriummal is díjazza, ennek pontos összegéről azonban egyelőre nem tájékoztatták az FTC-t.
Az FTC az Újpesttel ellentétben az UEFA-kupa korábbi mérkőzésein nem tett szert komolyabb bevételre. A Millwall elleni mérkőzés például mindössze tízmillió forintos nettó bevételt produkált, miközben a lila-fehérek a VfB-Stuttgart elleni mérkőzésnek köszönhetően közel százmillió forintos nettó bevételt könyvelhettek el. A kiadási oldal ellenben növekedett az FTC-nél, miután az UEFA 9,5 millió forintos pénzbírság megfizetésére kötelezte a klubot rasszista bekiabálások és a pirotechnikai eszközök használata miatt.

Szijjártó Péter: nem hagyjuk, hogy a magyarokkal fizettessék meg Ukrajna esztelen támogatásának az árát