Ki rendezheti március 15-ét?

A Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kiírta a 2005. március 15-ei nemzeti ünnep központi állami rendezvényeinek szervezésére és lebonyolítására szóló közbeszerzési pályázatát. A tavalyi hasonló rendezvényre bruttó 250 millió forintot költött a MeH, a közbeszerzési megbízást a M.G. Partners Kft. és a Mindshare Kft. közösen nyerte el.

MNO
2005. 01. 20. 8:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A mostani kiírásban az ajánlatokat február 4-éig lehet benyújtani. A MeH egyszerűsített közbeszerzési eljárást hirdetett, amelyre az új közbeszerzési törvény szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások beszerzésére ad lehetőséget. Az első tárgyalási fordulóra az ajánlattétel után, február 8-án kerül sor. Az eredményhirdetést február 17-re tűzték ki – írja a Napi Gazdaság.

A feltételek között szerepel az is, hogy a nyertesnek a szerződéskötés időpontjában rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással, amelyben a kártérítés felső határa eléri az évi tízmillió forintot.


























































Állami rendezvények a Medgyessy- és a Gyurcsány-kormány alatt
Szervezõ Nettó vállalási
ár (millió forint)
2002. augusztus 20. Multimedia Concerts Kft. 495
2002. október 23. Gála Party Service Kft. 160
2003. március 15. Sensation Kft.-Expander 2000 Kft.-Felhőc Produkció
Kft.
115
2003. augusztus 20. Nexus Reklámügynökség Kft.- Nike Fiocchi
Kft.-Mindshare Kft.
256
2003. október 23. Expander 2000 Kft. 157
2004. március 15. N.G.Partners Kft.-Mindshare Kft. 199
2004. május 1. Ogilvy & Mother Rt.- (EU-csatlakozás) Media Insight.
Kft.
570
2004. augusztus 20. Hungexpo Rt.-Mafilm Rt. 140
2004. október 23. Café Reklám Kft. 180

Forrás: Közbeszerzési
Értesítõ

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.