A 4-es metróvonal tervezésével és építésével kapcsolatos kommunikációs stratégia kidolgozására írt ki tárgyalásos pályázatot a DBR Metró Kft. A BKV által a Dél-Buda – Rákospalota metróvonal projekt előkészítésére és a lebonyolítás koordinálására alapított társaság honlapján található információk szerint, 2010-ig az új metróvonal pr-kommunikációjára évi mintegy 50 millió forintot szánnak. A pályázati kiírásból kiderül, hogy a nyertes pályázó feladata lesz a döntéshozókkal, a fővárosi és kerületi vezetőkkel való kapcsolat elősegítése, a média “kezelése”, a közlekedési információs rendszerekkel – pl. Fövinform, Útinform stb. – való együttműködése, a civil szervezetekkel való kapcsolattartás, illetve az esetleges krízishelyzetek, stratégiai és akut ügyek kezelése. A tenderre március 25-ig jelentkezhetnek a kommunikációs cégek.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség