Évi 50 millió a 4-es metró kommunikációjára

Dénes Zoltán
2005. 03. 13. 20:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 4-es metróvonal tervezésével és építésével kapcsolatos kommunikációs stratégia kidolgozására írt ki tárgyalásos pályázatot a DBR Metró Kft. A BKV által a Dél-Buda – Rákospalota metróvonal projekt előkészítésére és a lebonyolítás koordinálására alapított társaság honlapján található információk szerint, 2010-ig az új metróvonal pr-kommunikációjára évi mintegy 50 millió forintot szánnak. A pályázati kiírásból kiderül, hogy a nyertes pályázó feladata lesz a döntéshozókkal, a fővárosi és kerületi vezetőkkel való kapcsolat elősegítése, a média “kezelése”, a közlekedési információs rendszerekkel – pl. Fövinform, Útinform stb. – való együttműködése, a civil szervezetekkel való kapcsolattartás, illetve az esetleges krízishelyzetek, stratégiai és akut ügyek kezelése. A tenderre március 25-ig jelentkezhetnek a kommunikációs cégek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.