A mobiltelefonnal rendelkező 134 millió felnőtt amerikai közül leginkább a 18-27 éves korosztály használja a mobilkommunikáció szöveges formáját, a rövid üzenetküldés lehetőségét – állapítja meg a Pew Internet & American Life Project tanulmánya. Míg az úgynevezett Y-generációban 63 százalékos az SMS-használók aránya, az X-generáció (28-39 évesek) tagjai közt ez az arány alig fele, mindössze 31 százalék. A 40-49 év közötti amerikaiaknak már csak 18, az ötvenesek 13 százaléka, a 60 év felettiek 7 százaléka sms-ezik rendszeresen.
A Pew kutatásából az is kiderül, a 34 millió sms-ező 28 százaléka már kapott kéretlen reklámüzenetet mobiljára. Az intézet szakértője szerint viszont tudvalevő, hogy a hirdetési piac óriási potenciált sejt a mobiltechnológiában.
Az sms-ek egyik legnagyobb közvetítője, az SMS.ac előrejelzése szerint a mobil adatforgalomból származó bevételek 2010-re elérik a 200 millió dollárt. A cég ezt a mobil adatok globálisan egyre gyorsabban növekvő fogyasztására alapozza. (Menedzsment Fórum)

Továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot a Moody’s