Hódít az SMS világszerte

Az SMS a mobilkommunikáció legnépszerűbb formájává válik – erre a megállapításra jutott több neves kutatóintézet tanulmánya. Az adatforgalomra való áttérés egyes piaci szereplők becslései alapján akár 200 millió dolláros piaccá is válhat – adta hírül a Menedzsment Fórum.

MNO
2005. 03. 16. 10:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A mobiltelefonnal rendelkező 134 millió felnőtt amerikai közül leginkább a 18-27 éves korosztály használja a mobilkommunikáció szöveges formáját, a rövid üzenetküldés lehetőségét – állapítja meg a Pew Internet & American Life Project tanulmánya. Míg az úgynevezett Y-generációban 63 százalékos az SMS-használók aránya, az X-generáció (28-39 évesek) tagjai közt ez az arány alig fele, mindössze 31 százalék. A 40-49 év közötti amerikaiaknak már csak 18, az ötvenesek 13 százaléka, a 60 év felettiek 7 százaléka sms-ezik rendszeresen.

A Pew kutatásából az is kiderül, a 34 millió sms-ező 28 százaléka már kapott kéretlen reklámüzenetet mobiljára. Az intézet szakértője szerint viszont tudvalevő, hogy a hirdetési piac óriási potenciált sejt a mobiltechnológiában.

Az sms-ek egyik legnagyobb közvetítője, az SMS.ac előrejelzése szerint a mobil adatforgalomból származó bevételek 2010-re elérik a 200 millió dollárt. A cég ezt a mobil adatok globálisan egyre gyorsabban növekvő fogyasztására alapozza. (Menedzsment Fórum)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.