Négykerekű húsvéti nyuszi

Húsvéti verzió készítettek reklámcéllal a smart fortwo-ból. Az arany színű törpeautó különböző bevásárlóközpontokban lesz látható - írja a vezess.hu portál.

MNO
2005. 03. 27. 13:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

E reklámmal népszerűsíti húsvéti csokinyusziját a svájci Lindt&Sprüngli csokoládégyár. Az aranyszínű fóliázással feldobott smart a Gold Bunny nevű csokoládényulat hirdeti, amely egy aranyfóliába csomagolt szezonális termék a Lindt kínálatában. A csokoládényulat a piros szalag mellett a nyakában lógó valódi csengő emeli ki a tengernyi csokinyúl közül. (vezess.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.