Új óvszerreklámot forgatnak Székhelyi József szereplésével – értesült a Kamu Hírügynökség. Hiroi Holamuki, a japán Tok-kai óvszergyártó cég kommunikációs igazgatója kérdésünkre elmondta, hogy évek óta próbálnak betörni az európai piacra – eddig sikertelenül. Most azonban Székhelyi József személyében megtalálták termékük arcát. – Székhelyi úrral végre megvethetjük a lábunkat az Európai Unióban, hiszen Starsky is neki köszönheti népszerűségét – tette hozzá Holamuki.
Szerkesztőségünk megszerezte a Tok-kai óvszer szlogenjét: „Tok-kai – ha nem szeretné szétcsepegtetni nektárját az országban.”
A reklámfilmmel kapcsolatban megkerestük Székhelyi Józsefet, aki éppen Gyurcsány Ferenc maradék whiskyje és fél doboz szivarkája mellett legújabb beszédére készül. Annyit azonban elárult: valóban megkeresték a Tok-kai óvszergyártól, el is fogadta a cég ajánlatát, hiszen a Conticar által támogatott, 1985-ben készült Kémeri sorozat óta ritkán szerepelt képernyőn.
(Figyelem! A Kamu Hírügynökség tájékoztatja előfizetőit és olvasóit, hogy az álhírek minden valóságalapot nélkülöznek.)

Ilyen Magyar Péter békepolitikája: mocskos szidalmakat kap a kormánypártok egyik női politikusa