Székhelyi József óvszert reklámoz

Kamu Hírügynökség
2005. 03. 28. 22:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Új óvszerreklámot forgatnak Székhelyi József szereplésével – értesült a Kamu Hírügynökség. Hiroi Holamuki, a japán Tok-kai óvszergyártó cég kommunikációs igazgatója kérdésünkre elmondta, hogy évek óta próbálnak betörni az európai piacra – eddig sikertelenül. Most azonban Székhelyi József személyében megtalálták termékük arcát. – Székhelyi úrral végre megvethetjük a lábunkat az Európai Unióban, hiszen Starsky is neki köszönheti népszerűségét – tette hozzá Holamuki.

Szerkesztőségünk megszerezte a Tok-kai óvszer szlogenjét: „Tok-kai – ha nem szeretné szétcsepegtetni nektárját az országban.”

A reklámfilmmel kapcsolatban megkerestük Székhelyi Józsefet, aki éppen Gyurcsány Ferenc maradék whiskyje és fél doboz szivarkája mellett legújabb beszédére készül. Annyit azonban elárult: valóban megkeresték a Tok-kai óvszergyártól, el is fogadta a cég ajánlatát, hiszen a Conticar által támogatott, 1985-ben készült Kémeri sorozat óta ritkán szerepelt képernyőn.

(Figyelem! A Kamu Hírügynökség tájékoztatja előfizetőit és olvasóit, hogy az álhírek minden valóságalapot nélkülöznek.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.