Egyre többen adnak gyermekeiknek ajándékot és pénzt a még mindig népszerű húsvéti tojások mellé az ünnepi időszakban – állapítja meg a MediaCom reklámügynökség és a Turner Broadcasting felmérése. A gyermekek főleg játékot, ruhát és pénzt is kapnak, utóbbit a húsvét utáni héten költik el. Az új húsvéti divat egyre inkább a karácsonyi trendet idézi, ami az egyre több szupermarketnek valamit a bővülő kínálatnak köszönhető – írja a MediaCom és a Turner Broadcasting felmérése.
A kutatás szerint a gyermekek 87 százaléka kap hímes tojást az apróbb ajándékok mellé, az 5-12 éves fiúk 17 százaléka játékokat, 10 százaléka pedig számítógépes játékokat kap. Az 5-12 éves lányok 17 százaléka könyveket, 16 százaléka ruhákat kap majd ajándékba. A 9 és 12 éves fiúknak átlagosan 15 fonttal, azaz körülbelül 5300 forinttal több lapul a zsebében húsvét után.
A MediaCom reklámügynökség és a Turner Broadcasting által Európában végzett felmérés kapcsán négyszáz olyan anyukát kérdeztek meg, akiknek 5-12 éves gyermeke van. Ezzel párhuzamosan felhasználták a MediaCom saját, Iskolások Viselkedésének Vizsgálata elnevezésű kutatását is, amelyben 1000, 8 és 16 év közötti gyereket kérdeztek meg minden iskolaév végén a szokásaikról. (Forrás: hvg.hu)

Menczer: A Tisza Párt és trolljai megijedtek a Harcosok Klubjától