Új húsvéti trend van kialakulóban

A hagyományos húsvéti hímes tojások mellé az utóbbi években már hatalmas mennyiségű ajándékot, főleg játékot, ruhát és pénzt is kapnak a gyerekek – derül ki a MediaCom reklámügynökség és a Turner Broadcasting közös felméréséből. Az új húsvéti divat mind inkább a karácsonyi trendet idézi, amely az egyre több szupermarketnek és a bővülő kínálatnak köszönhető.

MNO
2005. 03. 26. 23:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyre többen adnak gyermekeiknek ajándékot és pénzt a még mindig népszerű húsvéti tojások mellé az ünnepi időszakban – állapítja meg a MediaCom reklámügynökség és a Turner Broadcasting felmérése. A gyermekek főleg játékot, ruhát és pénzt is kapnak, utóbbit a húsvét utáni héten költik el. Az új húsvéti divat egyre inkább a karácsonyi trendet idézi, ami az egyre több szupermarketnek valamit a bővülő kínálatnak köszönhető – írja a MediaCom és a Turner Broadcasting felmérése.

A kutatás szerint a gyermekek 87 százaléka kap hímes tojást az apróbb ajándékok mellé, az 5-12 éves fiúk 17 százaléka játékokat, 10 százaléka pedig számítógépes játékokat kap. Az 5-12 éves lányok 17 százaléka könyveket, 16 százaléka ruhákat kap majd ajándékba. A 9 és 12 éves fiúknak átlagosan 15 fonttal, azaz körülbelül 5300 forinttal több lapul a zsebében húsvét után.

A MediaCom reklámügynökség és a Turner Broadcasting által Európában végzett felmérés kapcsán négyszáz olyan anyukát kérdeztek meg, akiknek 5-12 éves gyermeke van. Ezzel párhuzamosan felhasználták a MediaCom saját, Iskolások Viselkedésének Vizsgálata elnevezésű kutatását is, amelyben 1000, 8 és 16 év közötti gyereket kérdeztek meg minden iskolaév végén a szokásaikról. (Forrás: hvg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.