USA: az internet hátrébb szorította a magazinokat

MNO
2005. 03. 31. 9:43
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az American Press Institute elemzése szerint az USA-ban hatékonyabb elérést biztosít az internet, mint a magazinok: a weboldalak a lakosság 51 százalékához jutnak el, míg a magazinok csupán 42-höz. Így az internet a negyedik, míg a magazin már csupán az ötödik legjobb elérést biztosító médium. A harmadik helyen az újságok állnak, a napi- és hetilapok ugyanis a válaszadók 59 százalékához jutottak el. A rádió a maga 73 százalékával a második, míg a televízió 94 százalékkal az első helyen áll.

Az amerikai nézők egyébként 272 percet (négy és fél órát) töltenek naponta a képernyők előtt. Rádióhallgatásra napi 122 perc, az internet böngészésére 73 perc, míg az újságok átolvasására csupán 29 perc jut. A magazinok átlagosan mindössze napi 19 perc figyelmet kapnak olvasóiktól az Egyesült Államokban.(Médiainfó/vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.