Az American Press Institute elemzése szerint az USA-ban hatékonyabb elérést biztosít az internet, mint a magazinok: a weboldalak a lakosság 51 százalékához jutnak el, míg a magazinok csupán 42-höz. Így az internet a negyedik, míg a magazin már csupán az ötödik legjobb elérést biztosító médium. A harmadik helyen az újságok állnak, a napi- és hetilapok ugyanis a válaszadók 59 százalékához jutottak el. A rádió a maga 73 százalékával a második, míg a televízió 94 százalékkal az első helyen áll.
Az amerikai nézők egyébként 272 percet (négy és fél órát) töltenek naponta a képernyők előtt. Rádióhallgatásra napi 122 perc, az internet böngészésére 73 perc, míg az újságok átolvasására csupán 29 perc jut. A magazinok átlagosan mindössze napi 19 perc figyelmet kapnak olvasóiktól az Egyesült Államokban.(Médiainfó/vg.hu)

Embertelen kínzás a börtönben: kiderült, mit tett a börtönorvos a fogvatartottal