5 milliós bírság a mobilszolgáltatónak

A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa szerint a fogyasztók döntési szabadságának korlátozására alkalmas módon tájékoztatott az általa szervezett egyik akcióról, annak tényéről és időtartamáról a Pannon GSM – írja a Tőzsdefórum.

MNO
2005. 05. 06. 6:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Felügyelet a szolgáltató Pannon Praktikum tarifacsomagban értékesített 900, 1800 és 3600-as feltöltőkártyás terméket népszerűsítő, „Közkívánatra” szlogenű reklámkampányában közzétett hirdetéseit találta nem megfelelőnek, és ötmillió forintos bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra.

A GVH szerint a Pannon GSM tájékoztatása nem volt alkalmas arra, hogy a fogyasztók pontosan felismerjék, hogy csak meghatározott időpontig fizetik a reklámokban hangsúlyozott alacsonyabb akciós percdíjat, de arról sem tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a szolgáltatás folyamatosan fizetendő percdíja magasabb.

A mobiltársaság nem ért egyet a határozattal, ezért ellene bírósági keresettel él.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.