Heteken belül három életmódmagazinban már MSZP-s CD-k is lesznek a '80-as '90-es évek zenéivel, ami a „Buli színe„ címet kapja. – Azt szeretnénk, hogy aki olvassa ezt az életmód- magazint – lehet fiatal, lehet fiatalos, lehet idősebb is –, és ezt a CD-t berakja, akkor régi emlékek jussanak az eszébe, a régi társaság, a barátok, a jó bulik. Meghallgatja a zenét és jól érzi magát – magyarázta Nyakó István, az MSZP szóvivője.
Hozzávetőlegesen 58 millió forintot fordít az MSZP a Buli színe című akciójára. Ez az összeg a párt kampánypénzének több mint negyedét teszi ki. Ennek ellenére a párt szóvivője állítja: ez még nem a kampány, és természetesen minden ehhez hasonló akciójukkal az Állami Számvevőszéknek is el tudnak számolni.
Nyakó István a Színes Bulvár Lapnak elmondta: itt nem feltétlenül szavazatszerző akcióról van szó. – „ Ott a CD a fiatalok számára kedves zenékkel. Rakd be, és érezd jól magad! Ez a fő üzenete az akciónak” – jelentette ki. A válogatáslemezen a Beastie Boys, az INXZ, a Cranberries, a Texas és a Tear for Fears számai szerepelnek majd.
Gyurcsány Ferenc telefonon is felkeresi a leendő választókat. A kormányfő hangja rögzített, így a vonalas készülékek tulajdonosai kénytelenek lesznek végighallgatni az üzenetrögzítőt, mivel nem szakad meg a vonal, amíg a hívó fél le nem teszi a kagylót.
Kiszelly Zoltán szerint a politikai érdektelenség felé fordult fiatalokat szeretné magához csalogatni az MSZP, amihez a válogatás CD csak az első lépés. A tervek szerint ősszel kétmilliós példányban szórják szét a szocialisták reklámanyagaikat – ezzel a lépéssel egyébként figyelmen kívül hagyják a kormány negyedik SMS-kampánykérdésére adott válaszok többségét, amelyek a reklámanyagok postaládába dobása ellen foglaltak állást. Kiszelly szerint a politikai kampányokban egyre inkább felismerhetővé válik a kereskedelmi marketing eszköztára. A CD küldés, valamilyenfajta mellékletek adása is ebbe az eszköztárba tartozik.
A közvélemény-kutató cégek legutóbbi összesített mérései azt mutatják: a 25 és 35 év közötti korosztálynál az átlagosnál is jóval nagyobb a Fidesz előnye.
Forrás: Hír Televízió, Színes Bulvár Lap, fideszfrakcio.hu
Már 1,2 millióan nézték meg, ahogyan Kocsis Máté helyreteszi Magyar Pétert a reptéri zápor kapcsán + videó
