MSZP: Rakd be, és érezd jól magad!

A nagyobbik kormánypárt – bár tagadja, hogy megkezdte volna kampányát – főleg fiataloknak szóló reklámokkal árasztotta el Budapestet. A közeljövőben három életmódmagazin mellékleteként lesz kapható a '80-as '90-es évek zenéit tartalmazó CD is. Nyakó István ezzel kapcsolatban kijelentette: „Rakd be, és érezd jól magad! Ez a fő üzenete az akciónak”.

MNO
2005. 09. 07. 22:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Heteken belül három életmódmagazinban már MSZP-s CD-k is lesznek a '80-as '90-es évek zenéivel, ami a „Buli színe„ címet kapja. – Azt szeretnénk, hogy aki olvassa ezt az életmód- magazint – lehet fiatal, lehet fiatalos, lehet idősebb is –, és ezt a CD-t berakja, akkor régi emlékek jussanak az eszébe, a régi társaság, a barátok, a jó bulik. Meghallgatja a zenét és jól érzi magát – magyarázta Nyakó István, az MSZP szóvivője.

Hozzávetőlegesen 58 millió forintot fordít az MSZP a Buli színe című akciójára. Ez az összeg a párt kampánypénzének több mint negyedét teszi ki. Ennek ellenére a párt szóvivője állítja: ez még nem a kampány, és természetesen minden ehhez hasonló akciójukkal az Állami Számvevőszéknek is el tudnak számolni.

Nyakó István a Színes Bulvár Lapnak elmondta: itt nem feltétlenül szavazatszerző akcióról van szó. – „ Ott a CD a fiatalok számára kedves zenékkel. Rakd be, és érezd jól magad! Ez a fő üzenete az akciónak” – jelentette ki. A válogatáslemezen a Beastie Boys, az INXZ, a Cranberries, a Texas és a Tear for Fears számai szerepelnek majd.

Gyurcsány Ferenc telefonon is felkeresi a leendő választókat. A kormányfő hangja rögzített, így a vonalas készülékek tulajdonosai kénytelenek lesznek végighallgatni az üzenetrögzítőt, mivel nem szakad meg a vonal, amíg a hívó fél le nem teszi a kagylót.

Kiszelly Zoltán szerint a politikai érdektelenség felé fordult fiatalokat szeretné magához csalogatni az MSZP, amihez a válogatás CD csak az első lépés. A tervek szerint ősszel kétmilliós példányban szórják szét a szocialisták reklámanyagaikat – ezzel a lépéssel egyébként figyelmen kívül hagyják a kormány negyedik SMS-kampánykérdésére adott válaszok többségét, amelyek a reklámanyagok postaládába dobása ellen foglaltak állást. Kiszelly szerint a politikai kampányokban egyre inkább felismerhetővé válik a kereskedelmi marketing eszköztára. A CD küldés, valamilyenfajta mellékletek adása is ebbe az eszköztárba tartozik.

A közvélemény-kutató cégek legutóbbi összesített mérései azt mutatják: a 25 és 35 év közötti korosztálynál az átlagosnál is jóval nagyobb a Fidesz előnye.

Forrás: Hír Televízió, Színes Bulvár Lap, fideszfrakcio.hu

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.