A kormány az eredményesen működő Budapest Airport Rt-t. azért kívánja elkótyavetyélni, hogy a katasztrofális állapotban lévő költségvetés kártyavárszerű összeomlását megelőzzék – fogalmazott Márton Attila. Véleménye szerint az eladás indoka, miszerint az államnak nincs pénze a repülőtérhez kapcsolódó 10 milliárdokra rúgó fejlesztésekre, nem igaz, hiszen éppen Kóka János fejtette ki a területfejlesztési bizottság meghallgatásán, hogy a reptér privatizációja után azonnal megkezdi a MÁV a Ferihegyre vezető gyorsvasút kiépítését – olvasható a fideszfrakcio.hu oldalon.
Miért éppen a privatizáció után válik fontossá Kóka Jánosnak a befektető megtámogatása egy állami pénzből kiépített gyorsvasúttal? Most akkor van állami pénz Ferihegy és környékének fejlesztésére, vagy nincs? – kérdezte Márton Attila.
Dióssy Gábor államtitkár válaszában elmondta: a repülőtérre vezető közlekedés fejlesztése indokolt, mivel hazánkba egyre több turista látogat, és a befektetők is örülnének a jobb közlekedésnek.
Márton Attila nem fogadta el az államtitkár válaszát, viszontválaszában hangsúlyozta, továbbra sem ért egyet azzal, hogy a repülőteret privatizáló befektetőt az adófizetők pénzéből támogassa az állam azzal, hogy gyorsvasutat épít neki a városközpontig.
Példátlan tiszteletlenség, amit Magyar Péter a fővárosban tesz
