időjárás 12°C Vencel 2022. szeptember 28.
logo

Májkárosodást okozhatnak a fogyókúrás készítmények

MNO
2005.11.18. 18:11

Súlyos májkárosodást okozhat, ha valaki ellenőrzés nélküli, piacon vásárolt, bizonytalan eredetű fogyókúrás készítményeket szed. Az ilyen fogyasztószerek Magyarországon már többször okoztak súlyos májkárosodást, olyat is, amely halállal végződött.

A szakemberek azonban arra is figyelmeztetnek, hogy orvosi felügyelet nélkül a boltban vásárolt készítmények is veszélyesek lehetnek. Pajzsmirigy-túltengést, máj- és veseelégtelenséget okozhatnak – közölte az RTL Klub Híradó.

Ha valaki mozgás helyett a tablettát választja, oda kell figyelnie, mit szed, és hogyan szedi. Nem csak a piruláknál, a fogyasztó teáknál is ügyelni kell. Nagy mennyiségben ezek is károsíthatják a májat.

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.