Bár a miniszterelnök és a földművelésügyi miniszter is elismerte, hogy a nyolcforintos literenkénti „termelői hozzájárulás” a borászoké, s azt az általuk alapított szervezetnek kellene szétosztania, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) a törvény módosításakor az állami költségvetésbe számolta el az ebből befolyó összegeket. Vagyis az FVM végeredményben a termelők pénzét költségvetési támogatásként kívánja elszámolni. A döntés eredményeként az agrártárca az előzetes ígéretekkel szemben nem a borászok által létrehozott Magyar Bormarketing Kht.-re, hanem az Agrármarketing Centrumra (AMC) és az Országos Borminősítő Intézetre bízná a bormarketingre szánt ágazati befizetéseket.
Részletek a Magyar Nemzet 2006. január 27-i számában.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség