Fűrész Gábor: A szájhagyomány David Ogilvynek, a közismert amerikai reklámszakembernek tulajdonítja a jó tanácsot: „ha nincs mit mondanod a vevőidnek, hát énekelj és táncolj nekik”. A szakma a tömör javaslatot általában nem szó szerint alkalmazza, inkább a slágerek, a fülbemászó zene, vagy a megkapó, pergő vizualitás jelentőségét olvassa ki belőle. Így a reklámfilmekben viszonylag ritkán látunk termékkel a kezükben táncoló menedzsereket, bár akadnak kivételek. Ez történt a napokban a hazai politikai kommunikáció frontján, mikor a gyanútlan televíziónéző megdöbbenve tapasztalhatta, hogy Gyurcsány Ferenc, az ország miniszterelnöke, egy láthatóan házi készítésű videofelvételen, saját irodájában táncol.
(Magyar Nemzet, 2006. február 22.)

Főhősök nyomában – itt a legnehezebb irodalmi kvíz, csak a legjobbaknak sikerül hibátlanul kitölteni!