Egyre több autógyártó az indiai piacon

A DaimlerChrysler autógyártó konszern Indiát tartja a következő évtizedek egyik legjelentősebb luxusautó-felvevőpiacának.

MNO
2006. 04. 18. 11:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A társaság tavaly kétezernél is több Mercedes-Benz márkájú személygépkocsit adott el az országban, ami az eladások gyors növekedésére utal. – India nagyon fontos piac lesz számunkra, ezért a teljes Mercedes porfóliót bevezetjük az országban – jelentette ki Wilfried Aulbuer, a DaimlerChrysler India vezérigazgatója.

A DaimlerChrysler nem egyedüli luxusautó-gyártóként ismerte fel az országban rejlő lehetőségeket: a BMW a dél-indiai Madrasban létesít gyártóbázist, míg az Audi elsősorban kereskedésekkel törne be a piacra. (mfor.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.