Az idei első negyedévi újautó-eladási adatok alapján a magyarországi piac nagyjából visszatért a 2004. évi szintre. Akkor 45,2 ezer személyautó és terepjáró kelt el, 2006 első három hónapjában 45 ezer – derül ki a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) összesítéséből.
A tavalyi év hasonló időszakához képest már az első két hónapban látszott a növekedés, s a Napi Gazdaság által készített prognózis is 5-6 százalékos növekedést jelzett előre. Ez alig tért el az MGE összesítésétől, hiszen a „hivatalos” átlagos bővülés 6,6 százalék. Az MGE kimutatása szerint szembetűnő, hogy – bár a korábbi tendenciát folytatva 20–27 százalékkal nőtt a középkategóriás új személyautók vásárlása is – igazán a prémium kategóriás, a sport-szabadidő (SUV) és a négykerék-hajtású autók, illetve a terepjárók eladása ugrott meg, hiszen ezeknél a legkisebb növekedési érték is 19 százalék, a legnagyobb pedig 85,3 százalék. (FigyelőNet)

Hét elfogatóparancs van ellene, egész Európában körözik a magyar bűnözőt