A politikus 22+1 napig tartó programja során részben gyalog, részben hajóval, a Dunán közlekedik majd. Céljai között szerepel ugyanis, hogy a folyó bekapcsolódjon Budapest közlekedésébe. Tarlós István elmondta: nem véletlen, hogy útját Csepelen kezdi, hiszen ő maga is lakótelepről – Csillaghegyről és Békásmegyerről – „nőtt ki”, ismeri a lakótelepeken élők gondolkodását, az őket körülvevő problémákat. Megjegyezte, hogy a Fidesszel kötött megállapodásában is kiemelt szerepet kap a panelprogram.
A főpolgármester–jelölt nevetségesnek és az eddigi főpolgármesterhez is méltatlannak nevezte a Demszky Gábor által leveleire adott válaszokat. Mint mondta, azok olyan hatást keltenek, mintha Demszky Gábor kerülni akarná a lényegi kérdéseket. Ennek kapcsán Tarlós István feltette a kérdést: „miért kerül kivonásra 173 milliárd forint a hétéves fejlesztési tervből?” Mint mondta, a főváros „mintha elfelejtené”, hogy az uniós támogatások utófinanszírozással történnek, amelyekhez önrészt kell biztosítani.
Bírálta Tarlós a BKV Rt. vezetését is, amely álláspontja szerint szemben áll a jogszabályokkal, és az Állami Számvevőszék döntéseivel, amikor mindig eleve veszteséget tervez. A helyi adókról szólva Tarlós István elmondta: nem szívesen emleget külföldi példákat, de tény, hogy több régi uniós országban nagyon jól működnek az adóátengedés alapján a helyi adók.
Tarló Úgy értékelte, hogy – ahogy az unió jelzései is utalnak erre – az iparűzési adót meg kell szüntetni.
MTI
Veszélyes műveletbe kezdett Észak-Korea















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!