Miután Gyurcsány Ferenc miniszterelnök „közösségi felelősségnek” minősítette azon igazságtalanságok felszámolását, miszerint „Magyarországon vannak települések ahová nem, vagy csak alig lehet eljutni közösségi közlekedéssel, míg mások párhuzamos közlekedések sokaságából választhatnak”, a kormány két koncepción dolgozik.
Az egyik szerint, Budapest ellátottságából kiindulva, az igazságtalanságok kiszűrése érdekében minden hazai települést metróval, villamossal, repülőtérrel, siklóval és fogaskerekűvel látnak el. Hírügynökségünk megtudta: Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter már kiadta a megbízatást a Síkvidéki Sikló modelljének kidolgozására, mellyel egy megbízható referenciával rendelkező, Sechelle-szigeteken bejegyzett céget bízott meg.
A Kamu Hírügynökség úgy tudja, készül egy úgynevezett B-terv is, szintén az esélyegyenlőség jegyében. Ez a koncepció a legkisebb magyar települések infrastruktúrájából indul ki, s hozzájuk igazítja az összes többi lakott település közlekedési ellátottságát. Így a Budapestről kivezető összes főútvonalat lezárják, csak a bicikli- és dűlőutakon lehet megközelíteni a magyar fővárost. Ez az elképzelés, jegyezte meg egy kormányzati forrásunk, jobban illik a 2007-es konvergenciaprogramhoz.
(Figyelem! A Kamu Hírügynökség tájékoztatja előfizetőit és olvasóit, hogy az álhírek minden valóságalapot nélkülöznek.)
Kiderült, hogy mi okozta a raktártüzet a Soroksári úton