2007. július 7-én ismét megrendezik Budapesten a homoszexuális felvonulást „12. LMBT Fesztivál„ néven. Szilárd meggyőződésünk, hogy az apácaruhában csókolózó férfiak és a többi harsány, a nemiséget szeméremsértő nyíltsággal ábrázoló felvonuló semmit sem segít a homoszexualitás társadalmi kérdésében, ugyanakkor a rendezvény alkalmas arra, hogy még nagyobb árkot ásson az ellenzők és támogatók tábora között – áll az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség (IKSZ) közleményében. A szervezet úgy véli: kevés dolog árt annyit a melegkérdés békés vitájának, mint az ilyen parádék.
Sajnálatosan megállapíthatjuk, hogy bizonyos esetekben mára már divattá vált érzelemdús jelenetek közepette beismerni a homoszexuális irányultságot, sokszor jelennek meg „megélhetési médiamelegek”. Pályájuk hullámvölgyeit elszenvedő közéleti szereplők, politikusok, művészek silány teljesítményüket egy-egy „coming out„-tal (a homoszexualitás nyilvános felvállalásával)
kívánják ellensúlyozni, hogy így kerüljenek vissza az érdeklődés középpontjába – áll a közleményben.
A KDNP ifjúsági társszervezete felkér mindenkit, aki velünk együtt a természetes családmodell és a gyermekek jogainak védelme érdekében elutasítja az efféle parádék megrendezését, hogy a következő egy évben ne vásárolják azon cégek termékeit, illetve ne vegyék igénybe azon cégek szolgáltatásait, akik anyagi eszközökkel támogatták az idei melegparádé megrendezését – szólít fel az IKSZ.
A keresztény ifjúsági szervezet kiemeli, hogy a parádé honlapjának adatai alapján a 2007. évi melegfesztivált anyagi eszközökkel a következő cégek támogatták:
Trafó – Kortárs Művészetek Háza, Budapest Taxi, port.hu. Pester Lloyd, Lufthansa, Cool tv, Művész Mozi, Wizard, Retro Beach, Buddha Beach.
Hogyan halmozott hazugságot hazugságra az MI5 a nőket bántalmazó neonáci kém ügyében?
