A 30 milliárd forint alaptőkéjű, 47 millió tonnás tavalyi szállítási teljesítményével a magyar vasúti fuvarpiacon 82-83 százalékos részesedést magáénak mondó cég eladása az év privatizációs története lehet. A cég megvásárlására 12 befektető jelentkezett, ám közülük legalább héttől – az árajánlatok és a szakmai programok értékelése után – augusztus közepén elköszönnek.
A legnagyobb összeget, 81 milliárd forintot két szlovák cég, a közúti fuvarozásban érdekelt Sped-Trans és egy pénzügyi befektető, a Slavia Capital Group A.S. párosa kínálta fel a magyar vasút árufuvarozó vállalkozásáért. A Sped-Trans néven futó konzorcium szinte biztosan tárgyalóasztalhoz ülhet a MÁV Cargo privatizációjának második szakaszában. Elsőségének megtartásához azonban az élcsoportba rangsorolt pénzügyi és szakmai befektetőknek egyaránt lesz még szavuk.
(Népszabadság)

Kapu Tibor régi bizonyítványa került elő – meglepő dolog derült ki