Bush volt tanácsadója Bonóval küzdene a szegénység ellen

Egy átlagos magánrepülőgép 40 millió körül mozog – tudósít a The American. Bush egykori toptanácsadója mostantól a U2-s Bonónak dolgozik – számol be a hírről a NewsMax. Fred Thompson középszerű szenátor volt – írja a FreeCongress.org.

Simon Zoltán
2007. 09. 14. 7:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The American

A cégvezetők között igen népszerű magánrepülőgépek áráról ír a The American magazin. A Boeing Business Jets BB J2 nevezetű gépe 51 millió dollár berendezés nélkül, az Airbus ACJ (Airbus Corporate Jetliner) gépe 45-55 millió, a kanadai Bombardier vállalat Challenger és Global Express repülői 27-41 millió között mozognak. A Dassault cég Falcon 7X-e 40 millióba kerül, a Gulfstream G550-ese pedig akár 47 millióba – persze ez is berendezés nélkül értendő.

NewsMax

Bush egyik korábbi toptanácsadója csatlakozott a U2-s Bono jótékonysági szervezetéhez – írja a jobboldali NewsMax hírportál. Matthew Dowd a One Campaign nevezetű csoport stratégájaként fog tevékenykedni. A híres énekes vezette „Egy kampány” a szegénység elleni küzdelmet tűzte ki célul.

FreeCongress.org

Nem egészen világos, hogy miben is hisz Fred Thompson szenátor, mivel a jelek szerint több kérdésben is változtatja a véleményét – állítja a konzervatív Free Congress Alapítvány elnöke, Paul Weyrich. Egy dolog azonban biztos: középszerű szenátor volt. Jó példa erre a rábízott vizsgálóbizottság, mely a kínai pénzek Clinton elnök 1996-os kampányára való befolyását volt hivatott nagyító alá helyezni. Thompson kezéből kicsúszott az irányítás, és John Glenn demokrata szenátor a republikánus kampánypénzgyűjtést vizsgálta a külföldi befolyás helyett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.