Bár a pályázók ajánlhattak volna ennél alacsonyabb árat is, mégsem tették: mindegyik érvényes ajánlatban ez az összeg szerepelt. Vagyis az ár tekintetében nem alakult ki valódi verseny. Ennek egyik magyarázata, hogy a bírálati szempontok szerint az ajánlatok közül az „összességében legelőnyösebbet” választották ki, nem pedig a „legalacsonyabb összegűt”.
A Bajnai Gordonék által előirányzott 1,66 milliárd forint mellett a kormányzat – amint arról többször beszámoltunk – az idei költségvetés terhére további bruttó 1,77 milliárd forintot költ kommunikációs kampányokra, propagandára és önreklámozásra. Ebből 800 millió forint jut médiavásárlásra, 300–300 millió „kreatív tevékenységre” és pr-célokra, továbbá 370 millió nyomdai és terjesztési munkálatokra.
Pilhál Tamás
(Részletek a Magyar Nemzet 2007. október 1-i számában)
Úgy néz ki, mint a területi képviselő autója, de ez a Focus versenypályán van igazán elemében
