Százmilliók Bajnaitól önreklámozásra

A Mindshare Médiaügynökség Kft. nyerte meg azt a nyílt közbeszerzési eljárást, amelyet a Bajnai Gordon önkormányzati miniszter által felügyelt Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) írt ki a közelmúltban. A legfrissebb Közbeszerzési Értesítőből az derül ki, hogy a Nemzeti fejlesztési terv és az Új Magyarország fejlesztési terv reklámozására és médiavásárlási feladatokra összesen bruttó 1,66 milliárd forintos keretet különített el az NFÜ.

MNO
2007. 10. 01. 9:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár a pályázók ajánlhattak volna ennél alacsonyabb árat is, mégsem tették: mindegyik érvényes ajánlatban ez az összeg szerepelt. Vagyis az ár tekintetében nem alakult ki valódi verseny. Ennek egyik magyarázata, hogy a bírálati szempontok szerint az ajánlatok közül az „összességében legelőnyösebbet” választották ki, nem pedig a „legalacsonyabb összegűt”.

A Bajnai Gordonék által előirányzott 1,66 milliárd forint mellett a kormányzat – amint arról többször beszámoltunk – az idei költségvetés terhére további bruttó 1,77 milliárd forintot költ kommunikációs kampányokra, propagandára és önreklámozásra. Ebből 800 millió forint jut médiavásárlásra, 300–300 millió „kreatív tevékenységre” és pr-célokra, továbbá 370 millió nyomdai és terjesztési munkálatokra.

Pilhál Tamás

(Részletek a Magyar Nemzet 2007. október 1-i számában)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.