Róna Iván a turisztikai szakembereknek a programsorozat előkészületeiről tartott tájékoztatón hangsúlyozta: a Magyar Turizmus Zrt. saját eszközével, a marketingmunkával szeretne hozzájárulni a pécsi rendezvények sikeréhez, a város imázsának, vendégforgalmának és bevételeinek jelentős növekedéséhez. Beszámolt arról, hogy ennek érdekében tanulmányutakat szerveznek külföldi és belföldi újságíróknak, utazási irodák munkatársainak, a pécsi EKF külön rovatot kap a húsz országban jelen lévő képviseleteik honlapjain, a város és annak programjai megjelennek közterületi reklámokban, újságokban, rádió- és televíziós csatornákon, továbbá saját kiadványaikban. Gondoskodnak arról is, hogy a túraszervezők itthon és külföldön egyaránt megfelelő, naprakész információkat kapjanak a rendezvényekről.
Hozzátette: a társaság erre több tízmillió forintot különít el, a marketingstratégiájukban is szereplő összeget novemberben szavazza meg az igazgatóság és a felügyelőbizottság, addig a forrás pontos összegét nem árulhatja el. A pénz hatékony felhasználásához azonban nélkülözhetetlen, hogy ez év végére elkészüljön az EKF részletes programterve, hiszen ennek elemeit 2009-től már népszerűsíteni kell a lehetséges érdeklődők körében.
(MTI)
Erdogan megerősítette álláspontját Ciprus kapcsán
