Karácsony előtt is az olcsóbb termékek fogynak

A karácsonyi bevásárlási szezon évről évre gyengülő trendet mutat, a lakosság az olcsóbb, illetve az áruházak saját márkás termékeit választja Magyarországon – közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet csütörtökön.

MNO
2009. 12. 17. 17:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A piackutató intézet szerint az idei szezonra is rányomja majd a bélyegét a gazdasági recesszió, a forgalomemelkedés mértéke elmarad majd az előző évben mért szinttől. A GfK Hungária felméréséből kiderült, hogy a háztartások az idei harmadik negyedévtől kezdve egyre inkább az olcsóbb termékek, illetve a kereskedelmi láncok nevével fémjelzett saját márkás termékek felé fordulnak.

Idén egy átlag magyar felnőtt 5 személy részére, bevásárlóközpontokban, elsősorban kozmetikai termékeket, ruházati cikket, könyvet vagy gyermekjátékot akar vásárolni karácsonyra, legfeljebb 30 000 forint értékben.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.