Az AERA által szervezett Desztináció Marketing Workshop 2 elnevezésű konferencián az ügyvezető igazgató kiemelte: míg korábban az volt a tendencia, hogy a városok egységes megjelenésre törekedtek, manapság a különbözőség kihangsúlyozása a jellemző. Hangsúlyozta: azzal, hogy a városokat egy márkához hasonlóan kezelik, a város jelentését az emberek számára úgy lehet alakítani, ahogy a város láttatni szeretné magát a turisták, a befektetők vagy saját lakosai előtt. A városmárkázás célja, hogy a városok hozzák ki a maximumot adottságaikból. A márkázást elsősorban valódi tettekkel – felújításokkal, bővítésekkel, építkezésekkel – érhetik el a városok, kommunikációra csak ezek megvalósítása után kerülhet sor – tette hozzá.
(MTI)
Orbán Viktor mellett állnak az erdélyi magyarok















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!