Kínában tarol a BMW

Az idei első negyedévben a BMW kétszer annyi kocsit adott el Kínában, mint egy évvel korábban.

MNO
2010. 04. 07. 13:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A német autógyártó szerdai közleménye szerint a BMW és Mini márkájú autókból összesen 34 179 darab kelt el idén az első három hónapban Kínában, ami 106 százalékos növekedés. Az ázsiai országban a nagyobb BMW-modellek – például az 5-ös és a 7-es – a leginkább népszerűek.

A luxuskocsikból az idén március végéig 32 326 darabot adtak el, 104 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, a Mini kisautókból pedig 1853 darab talált gazdára, 154 százalékkal több a tavalyinál. Kína nemcsak a BMW-nek, hanem az egész iparágnak egyre fontosabb terepet jelent.

Az amerikai General Motors (GM) például márciusban több autót adott el az ázsiai országban, mint a hazai piacon, és a tendencia az év egészében kitarthat. Így előfordulhat, hogy 2010-ben már nem az Egyesült Államok, hanem Kína lesz a GM legnagyobb felvevőpiaca.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.