Csökkent a kiskereskedelmi forgalom

A kiskereskedelmi forgalom volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2010 első négy hónapjában 4,7, áprilisban 5 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakitól – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) csütörtökön az MTI-vel.

MNO
2010. 06. 24. 7:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint az áprilisi értékesítés volumene 5,0 százalékkal mérséklődött az előző hónaphoz képest. A kiskereskedelmi forgalom 2007 áprilisa óta folyamatosan csökken az előző év azonos időszakához képest. A csökkenés az idén márciusban 4,0 százalék volt éves bázison, februárban ennél is nagyobb mértékben, 4,3 százalékkal, januárban pedig 5,6 százalékkal esett vissza a forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva.

Az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő kiskereskedelemben az idei első négy hónapjában 2.163 milliárd forint értékű árut forgalmaztak, ebből áprilisban 606 milliárd forint realizálódott.

Tavaly áprilisban a kiskereskedelmi forgalom naptárhatástól megtisztítva 3,4 százalékkal csökkent az előző év áprilisához képest, és 0,3 százalékkal emelkedett 2009. márciushoz viszonyítva.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.