Bár a fiatalabb generáció körében csökken a televíziózásra fordított idő, még a 18-29 évesek is napi három óránál többet töltenek a képernyő előtt – hivatkoznak több elemzés adataira. A kutatások azt mutatják, hogy a különböző számlák kiegyenlítésekor a magyarok elsőként az internet és az életbiztosítás számláinak befizetését hajlandók elhalasztani, a televíziózásról viszonylag nehezen mondanak le.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság becslései szerint a 3,8 millió magyarországi háztartásból hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával fogható műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.
A háztartások 54 százalékában egy televízió van, 36 százalékában kettő, és csaknem minden tizedik háztartásban működik három vagy annál több készülék. Ez 6,3 millió televíziót jelent; az átlag háztartásonként 1,6 készülék. Ez év áprilisában 1,225 millió háztartásnak volt digitális televíziós előfizetése.
(MTI)
Új repülőgép-hordozót épít Franciaország















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!