Négy és fél órát tévéznek és nem sportolnak a magyarok

Napi négy és fél órát töltöttek a magyarok a televízió előtt 2010 áprilisában, miközben a 15 évesnél idősebbek csaknem 70 százaléka semmilyen említésre méltó sporttevékenységet nem végzett, sokan pedig a napi időbeosztásukat is a műsorokhoz igazították – áll az Invitel Zrt. közleményében.

MNO
2010. 06. 17. 15:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár a fiatalabb generáció körében csökken a televíziózásra fordított idő, még a 18-29 évesek is napi három óránál többet töltenek a képernyő előtt – hivatkoznak több elemzés adataira. A kutatások azt mutatják, hogy a különböző számlák kiegyenlítésekor a magyarok elsőként az internet és az életbiztosítás számláinak befizetését hajlandók elhalasztani, a televíziózásról viszonylag nehezen mondanak le.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság becslései szerint a 3,8 millió magyarországi háztartásból hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával fogható műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.

A háztartások 54 százalékában egy televízió van, 36 százalékában kettő, és csaknem minden tizedik háztartásban működik három vagy annál több készülék. Ez 6,3 millió televíziót jelent; az átlag háztartásonként 1,6 készülék. Ez év áprilisában 1,225 millió háztartásnak volt digitális televíziós előfizetése.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.