A fiatal férfiakat veszi célba az új tévécsatorna

Október elsejétől új országos sugárzású televíziócsatorna indul Szlovákiában TV Empatia néven. A Markíza és a JOJ kereskedelmi csatornákkal szemben kívánnak alternatívát nyújtani. Főként a fiatal férfiakat célozzák meg.

MNO
2010. 08. 09. 19:43
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az induló csatorna közleményben tájékoztatta a Medialne.sk portált jövendőbeli terveikről. Internetes honlapjuk egyelőre még fejlesztés alatt áll, de itt is közlik, hogy október elsejével indul a sugárzás.

A TV Empatia célközönsége a 12 és 34 év közötti korosztály, elsősorban a férfiakra összpontosítanak majd. Programkínálatukkal „az aktív fiatalembereket” kívánják megszólítani, azokat, „akik tudják, mit akarnak az élettől”.

A csatorna napi 24 órában sugároz majd, konkrétabb terveiket majd sajtótájékoztató keretében szeretnék bejelenteni. Nagyrészt filmeket sugároznak majd, gyermek- és zenei műsorok is lesznek a kínálatban, napi hírműsorral ugyancsak jelentkeznek. Főként a kereskedelmi csatornáknak akarunk konkerenciát támasztani, így a Markíza és a JOJ televízióknak – írják közleményükben.

(bumm.sk)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.