Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határidejének betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garancia kötelezettsége az, hogy tartsa be a panaszügyintézés határidejét. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű-kárrendezés határidejét. Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat az elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.
(MTI)
Rákapott a bűnözésre a világhírű iszákos mosómedve + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!