Nem tűnnek el a reklámok a közmédiából – jelentette ki Fodor Gergely, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki kabinetjének igazgatója az egerszalóki reklámkonferencián. Korábban felmerült, hogy a jövő év elejétől reklámmentesek lennének a közmédiumok, de az igazgató most közölte: nem vonják meg a reklámozás jogát. A Marketing és Média adatai szerint tavaly összesen 4,4 milliárd forintot szereztek a reklámpiacból a közmédiumok, míg a teljes tévés költés 54, a rádiós pedig 8 milliárd forint volt.
Mindeközben a médiahatóság fel kíván lépni a bújtatott reklámokkal szemben – erről Szalai Annamária, az intézmény elnöke beszélt a Gazdasági Rádiónak adott interjúban. Úgy véli, a nézőnek tudnia kell, mikor néz reklámot, és a manipulatív hirdetésektől védeni kell a közönséget.
(Gazdasági Rádió)

Fizetős parkolás a szupermarketeknél: jogos intézkedés vagy bosszantó változás?