Nem változtatnak, maradnak a reklámok a közmédiumokban

Nem lesznek reklámmentesek a közmédiumok, a bújtatott reklámoktól azonban védeni kell a közönséget – derül ki a médiahatóság elnökének és az elnöki kabinet igazgatójának szavaiból.

MNO
2010. 09. 30. 13:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nem tűnnek el a reklámok a közmédiából – jelentette ki Fodor Gergely, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki kabinetjének igazgatója az egerszalóki reklámkonferencián. Korábban felmerült, hogy a jövő év elejétől reklámmentesek lennének a közmédiumok, de az igazgató most közölte: nem vonják meg a reklámozás jogát. A Marketing és Média adatai szerint tavaly összesen 4,4 milliárd forintot szereztek a reklámpiacból a közmédiumok, míg a teljes tévés költés 54, a rádiós pedig 8 milliárd forint volt.

Mindeközben a médiahatóság fel kíván lépni a bújtatott reklámokkal szemben – erről Szalai Annamária, az intézmény elnöke beszélt a Gazdasági Rádiónak adott interjúban. Úgy véli, a nézőnek tudnia kell, mikor néz reklámot, és a manipulatív hirdetésektől védeni kell a közönséget.

(Gazdasági Rádió)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.