Kristóf Attila: Hazabuszoztam, hogy három óra múlva visszabuszozzak az Aygóért, addig tartott a vízpumpacsere. A karosszériás – előleg nélkül – megrendelte a jobboldali műanyag bigyócskát. Nem az ő viselkedésüket, szolgáltatásukat furcsállom, mindannyian udvariasak, sőt előzékenyek voltak, hanem magát a szisztémát, ami ebben az esetben pitiánernek tűnik. Ha egy nagy cég képtelen arra, hogy törzsvásárlói és megrendelői iránt némi bizalmat áruljon el, önnön kockázatára szerezze be a szükséges alkatrészeket, az szomorú. Hogy érdemes-e ezt a szisztémát a Reálszisztéma és más hasonló vállalkozások pitiánersége helyett nagyvonalúságot tanúsítva alkalmazni, én nem tudom…
(Magyar Nemzet, 2011. május 21.)
Elütöttek egy nőt Szegeden, súlyos állapotban van