10 millió forintra bírságolták a Lidlt

Tízmillió forintra bírságolta a Lidl Magyarországot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert megállapította: a vállalkozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor akciós kiadványaiban a „6 éve a legjobb árak”, illetve a „2011-ben is a legjobb árakkal várjuk Önöket!” szlogent alkalmazta.

MNO
2011. 06. 28. 16:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A GVH az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében hangsúlyozza: a bírság meghatározásánál figyelemmel volt arra, hogy a reklámújságokban a hirdetések több héten át jelentek meg, így a fogyasztók széles körét érték el, továbbá arra, hogy a karácsonyi és újévi időszakban jelentek meg a hirdetések, amikor a vásárlás kiemelt fontosságú a fogyasztóknak.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.