Seszták Ágnes: A fiatal városi nők egy csoportja tudatosan nem akar gyermeket. Őket szolgálja ki a 34-es ruhaméretet favorizáló divatipar, egyes női magazinok, melyből a két nemzetközi terjesztésű már a nevében is üzen, az egyik a Cosmopolitan, a másik a Joy (élvezet). Egyikben sincs még utalás szintjén sem szó gyermekről. Döntő szerepe van az ízlés és az értékek devalválódásában a médiának, a sajtónak. A kereskedelmi csatornák ontják a devianciát, a szélsőséget, a szexuális aberrációkat. A Való világ nevezetű show-ba például csakis extrém, tetovált, kigyúrt, deviáns, erkölcsi aggályoktól mentes, önző és magamutogató szereplőket kerestek, akik mindenre hajlandók a képernyő előtt. A kereskedelmi tévé híradóit csak halál, baleset, gyilkosság és más negatív események uralják. Ugyanilyen reménytelenséget sugallnak a „legművészibb” magyar filmek: alkoholizmus, lecsúszás, kilátástalanság, párkapcsolati kudarcok. Az egyik celeb most nyilatkozott New York-i esküvőjéről, amit párjával együtt „végigbohóckodtak”. A közérzetet nagyban befolyásolja az a nyilvánosság, amelyben csak nevetség és lesajnálás tárgya a család, a monogámia, a hagyományos értékrend, a hit vagy az egymás iránti szeretet.
(Magyar Nemzet, 2011. június 6.)
Rossz hír a frontérzékenyeknek: a héten két front is eléri az országot