Vízügyi kommunikáció

VAMÁ
2000. 10. 01. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Töretlenül fejlôdik a Kapsch Telecom Kft., a hasonló nevû osztrák cég magyarországi leányvállalata. Idén húszszázalékos létszámbôvítéssel számolnak, és bevételük idén már az elsô félévben megközelítette a tavalyi teljes forgalom felét, vagyis az egymilliárd forintot. Vezetésének most induló újabb hároméves tervében mind a tevékenység, mind a létszám további gyarapítása a cél, amit nemcsak a komoly bevétel, a jó piaci részesedés, hanem a vevôkör összetétele is indokol. Legújabb megrendelôi egyike – ez a projekt nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedô – az országos vízügyi hálózat. Több mint negyven csomópontos integrált beszéd-, mozgókép- és adatátviteli multimédia-hálózatba kapcsolják a vízügyi igazgatóságokat. De a Kapsch kapta az Erste Bank országos hálózata és a MÁV kommunikációs rendszere megújításának feladatát is. Beindult a Kapschnál a hívásfogadó központok, call centerek szállítása, telepítése is. Az energiaszolgáltató vállalatok számára egységes rendszert alakítottak ki, telepítettek, és ôk is üzemeltetik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.